سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترفندهای آموزشی امیر
دوشنبه 87 تیر 24 ساعت 5:44 عصرروشن کردن کامپیوتر با کیبورد

 

با بهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از تنظمیات سیستمی به وسیله دکمه های کیبوردتان ، کامپیوتر را روشن کنید.


بدین منظور:
ابتدا کامپیوتر را Restart کرده و چندین بار کلید Delete را فشار داده تا به محیط Setup بروید.
سپس گزینه Intergrated Peripherals را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینه Keyboard Power on را انتخاب کنید که شامل گزینه های زیر می باشد و به ترتیب آنها را توضیح می دهیم:
1- گزینه Password : با انتخاب این گزینه می توان پسوردی را وارد نمود و از طریق پسورد کامپیوتر را روشن کرد اگر این گزینه را انتخاب کنیم باید بعد از آن گزینه KB Power On Password را انتخاب وپسورد مورد نظر را وارد کرد و سپس آن را تائید نمود.
2- گزینه Any Key : با انتخاب این گزینه با هر کلید صفحه کلید می توان کامپیوتر را روشن نمود.
3- گزینه Disabled : با انتخاب این میتوان گزینه روشن شدن کامپیوتر را توسط صفحه کلید غیره فعال نمود.
4. گزینه Key Board 98 : این گزینه مخصوص صفحه کلید های قدیمی است. پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده را با زدن کلید Y وسپس کلید Enter آن را تائید می کنیم .
لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط صفحه کلید کامپیوتر را روشن نمود.


متن فوق توسط: هادی غلامی نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
ترفندهای آموزشی امیر
هادی غلامی
سخن مدیر وبلاگ: این وبلاگ یک وب سایت آموزشی بوده و فقط با هدف افزایش سطح آگاهی عزیزانی که طالب پیشرفت هستند در حال فعالیت است . امیدواریم تاکنون توانسته باشم رضایت شما را کسب کنم. آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه ی شما عزیزان را داریم . "دوستان عزیز نظر از یادتون نره"
لوگوی من
ترفندهای آموزشی امیر
اشتراک در خبرنامه